בס״ד
ולכלל עם ישראל הם ובני ביתם להינצל מן הסכנה
כולל תפילה ושמירה של המקובל האלוקי הרב יהודה פתיה זצוק"ל – בעל המופת להצלת כלל ישראל, הרמב"ם, רבי חיים מוולאז'ין והצדיק משטפנשט, המלומדים בניסים, ויבדל"א המקובל יצחק בצרי והרב הגאון שלמה יהודה בארי "הינוקא" שליט"א
יאמר תפילה זו בכל יום פעם אחת
ובמיוחד
לפני יציאה לקרב
וינצל!
יש לשמור על קדושת התפילון
בפרט בעת כניסה לבית הכיסא / שירותים יש לשמור עם 2 כיסויים כגון: בתוך פנקס החגור ואז בכיס החולצה או בתוך תעודת הזהות או בארנק ואז בתוך הכיס או בתוך התיק
"אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים"
ביום שבת וחג שמחת תורה – תשפ"ד, בו המוני בית ישראל יצאו לחגוג את שמחת התורה, כולנו ראינו מהו רשע.
רשתות השידור בכל רחבי תבל שידרו ותיארו כיצד מרצחים פראי אדם פורצים לבתי ישראלים, טובחים משפחות, מתעללים בתינוקות ובזקנים ושוחטים מאות רבות של אזרחי ישראל ומובילים חטופים ברחובות עזה לקול צהלות האספסוף– רק בגלל היותם יהודים.
שנאת ישראל חסרת מעצורים זו מזכירה אירועים שראינו בפוגרומים הגרועים ביותר ואף בשואה.
נוסף על כך, מלבנון ומאירן נערך האויב המרושע לתקוף בו זמנית את עם ישראל עם עשרות אלפי טילים, וחיילים מתאבדים, כדי להשמיד להרוג ולאבד את בני עמנו.
"והיא שעמדה לאבותינו…
בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו"
(הגדה של פסח)
הנכם הזרוע הארוכה של הטוב במלחמתו ברשע, באכזריות וברוע שהרים את ראשו המשימה שלכם היא ניצחון הטוב על הרוע בגבול הדרום, בצפון ובכל מקום שיידרש.
עם ישראל כולו מאחוריכם, אוהב אתכם, מחבק אתכם ומתפלל לשלומכם.
עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!
עם ישראל ינצח! –
כי הטוב חייב לנצח!
ה' צְבָאוֹת אֱלֹקֵי יִשְׂרָאֵל יוֹשֵׁב הַכְּרוּבִים, אַתָּה צִוִּיתָנוּ בְּתּוֹרָתְךָ לֵאמֹר:
"שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֵיכֶם, אַל יֵרַךְ לְבַבְכֶם אַל תִּירְאוּ וְאַל תַּחְפְּזוּ וְאַל תַּעַרְצוּ מִפְּנֵיהֶם.
כִּי ה' אֱלֹקֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם, לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
(דברים כ', ג'-ה')
וְעַתָּה הִנֵּה אוֹיְבֶיךָ יֶהֱמָיוּן, וּמְשַׂנְאֶיךָ נָשְׂאוּ רֹאשׁ. עַל עַמְּךָ יַעֲרִימוּ סוֹד, וְיִתְיָעֲצוּ עַל צְפוּנֶיךָ. אָמְרוּ לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי, וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד.
הֱיֵה נָא עִם חַיָּלֵי צְבָא הַגָּנָה לְיִשְֹרָאֵל שְׁלוּחֵי עַמְךָ, הַקְּרֵבִים הַיּוֹם לַמִלְחָמָה עַל אוֹיְבֵיהֶם. חַזְּקֵנוּ וְאַמְצֵנוּ, רִיבָה אֶת יְרִיבֵנוּ לְחַם אֶת לֹחֲמֵינוּ.
הַחֲזֵק מָגֵן וְצִנָּה וְקוּמָה עֶזְרָתָה לָּנוּ וּפְדֵנוּ לְמַעַן חַסְדֶּךָ.
אֱלֹקַי, שִׁיתֵמוֹ כַגַּלְגַּל, כְּקַשׁ לִפְנֵי רוּחַ. כְּאֵשׁ תִּבְעַר יָעַר, וּכְלֶהָבָה תְּלַהֵט הָרִים. כֵּן תִּרְדְּפֵם בְּסַעֲרֶךָ, וּבְסוּפָתְךָ תְבַהֲלֵם.
מַלֵּא פְנֵיהֶם קָלוֹן, וִיבַקְשׁוּ שִׁמְךָ ה'. יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ עֲדֵי עַד, וְיַחְפְּרוּ וְיֹאבֵדוּ.
אָנָּא ה' הוֹשִׁיעָה נָּא, אָנָּא ה' הַצְלִיחָה נָּא.
הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר, וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם. בֵּאלֹקִים נַעֲשֶׂה חָיִל, וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ.
"וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך"
כך כתוב בתפילין של ראש בספר היצירה– אלו תפילין שבראש.
מניחים תפילין של יד, ומברכים:
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם. אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ לְהָנִיחַ תְּפִלִּין.
מהדקים תפילין של יד, מניחים תפילין של ראש, ומברכים – למנהג עדות אשכנז בלבד. (בני עדות המזרח לא מברכים על תפילין של ראש):
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ עַל מִצְוַת תְּפִלִּין.
מהדקים תפילין של ראש, ואומרים:
בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד.
כורכים רצועה של יד סביב האמה, ואומרים:
וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי לְעוֹלָם וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בְּצֶדֶק וּבְמִשְׁפָּט וּבְחֶסֶד וּבְרַחֲמִים. וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בֶּאֱמוּנָה וְיָדַעַתְּ אֶת יְהוָה.
מניחים כף יד ימין פתוחה על העיניים כאשר הזרת על עין אחת והבוהן על העין השנייה, מביטים כלפי מעלה וקוראים ברגש ומעומק הלב
יחיד אומר: אֵל מֶלֶךְ נֶאֱמָן:
שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, יהוה אֱלֹהֵינוּ, יהוה אֶחָד
בלחש – בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוד מַלְכוּתו לְעולָם וָעֶד:
וְאָהַבְתָּ אֵת ה' אֱלהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאדֶךָ:
וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנכִי מְצַוְּךָ הַיּום עַל לְבָבֶךָ:
וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ:
וּקְשַׁרְתָּם לְאות עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטטָפת
בֵּין עֵינֶיךָ: וּכְתַבְתָּם עַל מְזֻזות בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ:
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים.
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים.
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים
יהוה מֶלֶךְ. יהוה מָלָךְ.
יהוה יִמְלֹךְ לְעוֹלָם וָעֶד
יהוה מֶלֶךְ. יהוה מָלָךְ.
יהוה יִמְלֹךְ לְעוֹלָם וָעֶד
מקבל על עצמו לתת צדקה כשישוב בשלום מן המלחמה
מפקידים מספר מטבעות לצדקה – והופכים לשליחי מצווה
גלוי וידוע בעם ישראל – "שליחי מצווה אינם ניזוקים!"
אז איך הופכים להיות שליחי מצווה?
כל 2 (זוג) חיילים מפקידים אחד אצל השני מספר מטבעות,
כאשר החייל המקבל את המטבעות, שומר אותם אצלו בכיס החולצה, כדי למסור אותן לצדקה לאחר שיחזור בריא ושלם מהמלחמה .
החייל הנותן אומר לחייל המקבל:
"שמור מטבעות אלו עד לאחר המלחמה ולאחר שתחזור מהמלחמה בריא ושלם, תן מטבעות אלו לצדקה – הנך כעת שליח מצווה".
בכך הפך החייל המקבל להיות שליח מצווה וכידוע "שליחי מצווה אינם ניזוקים".
לאחר מכן, מתחלפים החיילים בתפקידים והחייל (השני – בתפקיד הנותן), מפקיד לצדקה
אצל חברו מכספו שלו (ולא מהכסף שקיבל זה עתה מחברו) ותוך כדי חוזר על המשפט "שמור מטבעות אלו עד לאחר המלחמה…….וכו"
"אֵין עוֹד מִלְּבַדּוֹ"
וִיכַוֵּן לְמַה שֶּׁכָּתַב רַבֵּנוּ חַיִּים מִוָּאלוֹזִ'ין:
עִנְיָן גָּדוֹל וּסְגֻלָּה נִפְלָאָה לְהָסִיר וּלְבַטֵּל מֵעָלָיו כָּל דִּינִים וּרְצוֹנוֹת אֲחֵרִים שֶׁלֹּא יוּכְלוּ לִשְׁלֹט בּוֹ, וְלֹא יַעֲשׂוּ שׁוּם רֹשֶׁם כְּלָל, כְּשֶׁהָאָדָם קוֹבֵעַ בְּלִבּוֹ לֵאמֹר:
הֲלֹא הַשֵּׁם הוּא הָאֱלֹקִים הָאֲמִתִּי, וְאֵין עוֹד מִלְּבַדּוֹ יִתְבָּרַךְ שׁוּם כֹּחַ בָּעוֹלָם
וְכָל הָעוֹלָמוֹת כְּלָל, וְהַכֹּל מָלֵא רַק אַחְדוּתוֹ הַפָּשׁוּט יִתְבָּרַךְ שְׁמוֹ.
שיוויתי ה' לנגדי תמיד
לזכור תמיד שה' יתברך מלווה אתכם ושומר עליכם, תמיד ובכל עת.
״כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה לָּךְ לִשְׁמָרְךָ בְּכָל דְּרָכֶיךָ: ה' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבואֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עולָם״
״כִּי תַעֲבֹר בַּמַּיִם אִתְּךָ אָנִי, וּבַנְּהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּךָ:״
״כִּי תֵלֵךְ בְּמוֹ אֵשׁ לֹא תִכָּוֶה, וְלֶהָבָה לֹא תִבְעַר–בָּךְ:״
״ה' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:״
(הלכות מלכים, פרק ז הלכה טו)
עושה וידוי
(וידוי – זה הודאה על האמת כנגד מה שחטא ומקבל על עצמו לא לחטוא עוד)
בוידוי מכוון בכל ליבו וכוונתו, תוך שמכה באגרוף יד ימין על ליבו – בין אם הוא דתי, חרדי, מסורתי או חילוני גמור, ובו בזמן אומר ומכוון בכל ליבו ונפשו
חטאתי! – עוויתי! – פשעתי!
הולך למלחמה ללא פחד ומורא!
קורא ברגש ובכוונה שלימה:
לְשֵׁם יִחוּד קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא וּשְׁכִינְתֵּיהּ, בִּדְחִילוּ וּרְחִימוּ, וּרְחִימוּ וּדְחִילוּ, לְיַחֲדָא שֵׁם יוד קֵ"י בְּוָא"ו קֵ"י בְּיִחוּדָא שְׁלִים (יהוה) בְּשֵׁם כָּל יִשְׂרָאֵל.
א. הִנֵּה אֲנִי הוֹלֵךְ לְהִלָּחֵם בְּכָל לִבִּי וּמַחְשַׁבְתִּי (כַּאֲשֶׁר כָּל מַחְשְׁבוֹתַי יִהְיוּ בְּעִנְיַן הַמִּלְחָמָה בִּלְבַד ולא אחשוב על הבית האשה והילדים)
ב. אֲנִי הוֹלֵךְ לְהִלָּחֵם לְלֹא פַּחַד וּמוֹרָא וְיוֹדֵעַ בְּוַדָּאוּת שֶׁה' יִתְבָּרַךְ הוֹלֵך אִתִּי בִּקְרַב הַמַּחֲנֶה לְהוֹשִׁיעֵנִי
ג. אֲנִי הוֹלֵךְ לְהִלָּחֵם וּלְקַדֵּשׁ שֵׁם שָׁמַיִם (יְהוָה) הַמְחֻלָּל בַּגּוֹיִים, הַלּוֹעֲגִים לְעַם יִשְׂרָאֵל "אַיֵּה אֱלֹקֵיכֶם?"
שִׁ֗יר לַֽמַּ֫עֲל֥וֹת אֶשָּׂ֣א עֵ֭ינַי אֶל־הֶֽהָרִ֑ים מֵ֝אַ֗יִן יָבֹ֥א עֶזְרִֽי׃ עֶ֭זְרִי מֵעִ֣ם יְהוָ֑ה עֹ֝שֵׂ֗ה שָׁמַ֥יִם וָאָֽרֶץ׃ אַל־יִתֵּ֣ן לַמּ֣וֹט רַגְלֶ֑ךָ אַל־יָ֝נ֗וּם שֹֽׁמְרֶֽךָ׃ הִנֵּ֣ה לֹֽא־יָ֭נוּם וְלֹ֣א יִישָׁ֑ן שׁ֝וֹמֵ֗ר יִשְׂרָאֵֽל׃ יְהוָ֥ה שֹֽׁמְרֶ֑ךָ יְהוָ֥ה צִ֝לְּךָ֗ עַל־יַ֥ד יְמִינֶֽךָ׃ יוֹמָ֗ם הַשֶּׁ֥מֶשׁ לֹֽא־יַכֶּ֗כָּה וְיָרֵ֥חַ בַּלָּֽיְלָה׃ יְֽהוָ֗ה יִשְׁמָרְךָ֥ מִכָּל־רָ֑ע יִ֝שְׁמֹ֗ר אֶת־נַפְשֶֽׁךָ׃ יְֽהוָ֗ה יִשְׁמָר־צֵֽאתְךָ֥ וּבוֹאֶ֑ךָ מֵֽ֝עַתָּ֗ה וְעַד־עוֹלָֽם׃
הרב שלמה יהודה בארי שליט"א
לשמירה, לביטול גזירות, והמתקת הדינים
לאמרם בכל יום להביט לשמיים ולאמר בכוונה פסוקים אלו:
רְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל־חַטֹּאותָי:
חוּשָׁה לְעֶזְרָתִי אֲדֹנָי תְּשׁוּעָתִי:
עֵינַי תָּמִיד אֶל יְהוָה כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:
לִישׁוּעָתְךָ קִוִּיתִי יְיָ:
יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ יְיָ אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ שְֶׁתַרְחִיק גֵּיסוֹת הָאוֹיְבִים מִכָּל גְּבוּלוֹת אַרְצֵנוּ, לֹא יְקַדְּמוּ עַל אַרְצֵנו מָגֵן וְלֹא יִשְׁפְּכוּ עָלֶיהָ סוֹלְלָה וְלֹא יַחְפְּרוּ מִנְהָרוֹת בְּכָל גְּבוּלֵנוּ.
וְהָאוֹיְבִים הַקָּמִים עָלֵינוּ, תַּכְנִיעֵם וְתַשְׁפִּילֵם וְתָפֵר עֲצָתָם וּתְקַלְקֵל מַחְשְׁבוֹתָם. תִּפֹּל עֲלֵיהֶם אֵימָתָה וָפַחַד בִּגְדֹל זְרוֹעֲךָ יִדְּמוּ כָּאָבֶן.
רַחוּם: חַנּוּן: שׁוֹמֵר:תּוֹמֵךְ: מַצִּיל: יָשָׁר: פּוֹדֶה: עֲשֵׂה לְמַעַן שְׁמֶךָ עֲשֵׂה לְמַעַן יְמִינֶךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן תּוֹרָתֶךָ, עֲשֵׂה לְמַעַן קְדֻשָּׁתֶךָ,
יִהְיוּ לְרָצוֹן אִמְרֵי פִי וְהֶגְיוֹן לִבִּי לְפָנֶיךָ יְיָ צוּרִי וְגֹאֲלִי.
יאמר בכל יום פעם אחת, בכוונה שלמה בלי הפסק, וינצל
תהילים פרק כ'א
לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד.
יַעַנְךָ יְיָ בְּיוֹם צָרָה יְשַׂגֶּבְךָ שֵׁם
אֱלֹהֵי יַעֲקֹב.
יִשְׁלַח עֶזְרְךָ מִקֹּדֶשׁ וּמִצִּיּוֹן יִסְעָדֶךָּ
יִזְכֹּר כָּל מִנְחֹתֶךָ וְעוֹלָתְךָ יְדַשְּׁנֶה סֶלָה.
יִתֶּן לְךָ כִלְבָבֶךָ וְכָל עֲצָתְךָ יְמַלֵּא.
נְרַנְּנָה בִּישׁוּעָתֶךָ וּבְשֵׁם אֱלֹהֵינוּ נִדְגֹּל יְמַלֵּא יְיָ כָּל מִשְׁאֲלוֹתֶיךָ.
עַתָּה יָדַעְתִּי כִּי הוֹשִׁיעַ יְיָ מְשִׁיחוֹ יַעֲנֵהוּ מִשְּׁמֵי קָדְשׁוֹ בִּגְבֻרוֹת יֵשַׁע יְמִינוֹ.
אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים וַאֲנַחְנוּ בְּשֵׁם יְיָ אֱלֹהֵינוּ נַזְכִּיר.
הֵמָּה כָּרְעוּ וְנָפָלוּ וַאֲנַחְנוּ קַּמְנוּ וַנִּתְעוֹדָד.
יְיָ הוֹשִׁיעָה הַמֶּלֶךְ יַעֲנֵנוּ בְיוֹם קָרְאֵנוּ.
וַיְהִי בִּנְסֹעַ הָאָרֹן וַיֹּאמֶר מֹשֶׁה קוּמָה יְיָ וְיָפֻצוּ אֹיְבֶיךָ וְיָנֻסוּ מְשַׂנְאֶיךָ מִפָּנֶיךָ: יִתֵּן יְיָ אֶת אֹיְבֶיךָ הַקָּמִים עָלֶיךָ נִגָּפִים לְפָנֶיךָ, בְּדֶרֶךְ אֶחָד יֵצְאוּ אֵלֶיךָ וּבְשִׁבְעָה דְרָכִים יָנוּסוּ לְפָנֶיךָ: לֹא יִתְיַצֵּב אִישׁ בִּפְנֵיכֶם פַּחְדְּכֶם וּמוֹרַאֲכֶם יִתֵּן יְיָ אֱ-לֹהֵיכֶם עַל פְּנֵי כָל הָאָרֶץ אֲשֶׁר תִּדְרְכוּ בָהּ כַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לָכֶם: תִּפֹּל עֲלֵיהֶם אֵימָתָה וָפַחַד בִּגְדֹל זְרוֹעֲךָ יִדְּמוּ כָּאָבֶן: כָּאָבֶן יִדְּמוּ זְרוֹעֲךָ בִּגְדֹל וָפַחַד אֵימָתָה עֲלֵיהֶם תִּפֹּל: וּלְכֹל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לֹא יֶחֱרַץ כֶּלֶב לְשֹׁנוֹ לְמֵאִישׁ וְעַד בְּהֵמָה לְמַעַן תֵּדְעוּן אֲשֶׁר יַפְלֶה יְיָ בֵּין מִצְרַיִם וּבֵין יִשְׂרָאֵל: כִּי תַעֲבֹר בַּמַּיִם אִתְּךָ אָנִי וּבַנְּהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּךָ כִּי תֵלֵךְ בְּמוֹ אֵשׁ לֹא תִכָּוֶה וְלֶהָבָה לֹא תִבְעַר בָּךְ: כָּל כְּלִי יוּצַר עָלַיִךְ לֹא יִצְלָח וְכָל לָשׁוֹן תָּקוּם אִתָּךְ לַמִּשְׁפָּט תַּרְשִׁיעִי: סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע יְיָ בִּכְיִי: שָׁמַע יְיָ תְּחִנָּתִי יְיָ תְּפִלָּתִי יִקָּח: יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ מְאֹד כָּל אֹיְבָי יָשֻׁבוּ יֵבֹשׁוּ רָגַע: יָקוּם אֱ-לֹהִים יָפוּצוּ אוֹיְבָיו וְיָנוּסוּ מְשַׂנְאָיו מִפָּנָיו: כְּהִנְדֹּף עָשָׁן תִּנְדֹּף כְּהִמֵּס דּוֹנַג מִפְּנֵי אֵשׁ יֹאבְדוּ רְשָׁעִים מִפְּנֵי אֱ-לֹהִים:
ויהי נועם אדוני אלהינו עלינו, ומעשה ידינו כוננה עלינו, ומעשה ידינו כוננהו:
תהילים פרק צ"א
יֹשֵׁב בְּסֵתֶר עֶלְיוֹן בְּצֵל שַׁדַּי יִתְלוֹנָן.
אֹמַר לַיְיָ מַחְסִי וּמְצוּדָתִי אֱלֹהַי אֶבְטַח בּוֹ. כִּי הוּא יַצִּילְךָ מִפַּח יָקוּשׁ מִדֶּבֶר הַוּוֹת. בְּאֶבְרָתוֹ יָסֶךְ לָךְ וְתַחַת כְּנָפָיו תֶּחְסֶה צִנָּה וְסֹחֵרָה אֲמִתּוֹ. לֹא תִירָא מִפַּחַד לָיְלָה מֵחֵץ יָעוּף יוֹמָם. מִדֶּבֶר בָּאֹפֶל יַהֲלֹךְ מִקֶּטֶב יָשׁוּד צָהֳרָיִם. יִפֹּל מִצִּדְּךָ אֶלֶף וּרְבָבָה מִימִינֶךָ אֵלֶיךָ לֹא יִגָּשׁ. רַק בְּעֵינֶיךָ תַבִּיט וְשִׁלֻּמַת רְשָׁעִים תִּרְאֶה. כִּי אַתָּה יְיָ מַחְסִי עֶלְיוֹן שַׂמְתָּ
מְעוֹנֶךָ. לֹא תְאֻנֶּה אֵלֶיךָ רָעָה וְנֶגַע לֹא יִקְרַב בְּאָהֳלֶךָ. כִּי מַלְאָכָיו יְצַוֶּה לָּךְ לִשְׁמָרְךָ בְּכָל דְּרָכֶיךָ. עַל כַּפַּיִם יִשָּׂאוּנְךָ פֶּן תִּגֹּף בָּאֶבֶן רַגְלֶךָ. עַל שַׁחַל וָפֶתֶן תִּדְרֹךְ תִּרְמֹס כְּפִיר וְתַנִּין. כִּי בִי חָשַׁק וַאֲפַלְּטֵהוּ אֲשַׂגְּבֵהוּ כִּי יָדַע שְׁמִי יִקְרָאֵנִי וְאֶעֱנֵהוּ עִמּוֹ אָנֹכִי בְצָרָה אֲחַלְּצֵהוּ וַאֲכַבְּדֵהוּ. אֹרֶךְ יָמִים אַשְׂבִּיעֵהוּ וְאַרְאֵהוּ בִּישׁוּעָתִי. אֹרֶךְ יָמִים אַשְׂבִּיעֵהוּ וְאַרְאֵהוּ בִּישׁוּעָתִי.
אָנָּא בְּכֹחַ גְּדֻלַּת יְמִינֶךָ תַּתִּיר צְרוּרָה:
(אב"ג ית"ץ)
קַבֵּל רִנַּת עַמֶּךָ שַׂגְּבֵנוּ טַהֲרֵנוּ נוֹרָא:
(קר"ע שט'ן)
נָא גִבּוֹר דּוֹרְשֵׁי יִחוּדֶךָ כְּבָבַת שָׁמְרֵם:
(נג"ד יכ"ש)
בָּרְכֵם טַהֲרֵם רַחֲמֵי צִדְקָתֶךָ תָּמִיד גָּמְלֵם:
(בט"ר צת"ג)
חֲסִין קָדוֹשׁ בְּרוֹב טוּבְךָ נַהֵל עֲדָתֶךָ:
(חק"ב טנ"ע)
יָחִיד גֵּאֶה לְעַמְּךָ פְּנֵה זוֹכְרֵי קְדֻשָּׁתֶךָ:
(יג"ל פז"ק)
שַׁוְעָתֵנוּ קַבֵּל וּשְׁמַע צַעֲקָתֵנוּ יוֹדֵעַ תַּעֲלוּמוֹת:
(שק"ו צי"ת)
ואומר בלחש: בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד:
(בשכמל"ו)
וְהָיָה ה' לְמֶלֶךְ עַל כָּל הָאָרֶץ, בַּיּוֹם הַהוּא יִהְיֶה ה' אֶחָד וּשְׁמוֹ אֶחָד
לשלומם ושחרורם במהרה
של החטופים השבויים בידי האויב המר ברצועת עזה ושיזכו לחזור לחיק משפחותיהם במהרה בריאים ושלמים בגופם ובנפשם.
לרפואת הגוף ורפואת הנפש של כל פצועי המלחמה, בתוך שאר חולי ישראל.
לגאולת עם ישראל ברחמים, במהרה בימנו, אמן!
לעילוי נשמת
גברים נשים וטף שנרצחו, נטבחו ונשרפו על קידוש השם
בשבת שמחת תורה – התשפ"ד
7.10.23
במלחמת ההישרדות בעוטף עזה.
הי"ד
ולעילוי נשמת גברים נשים וטף אשר נרצחו בפעולות טרור בארץ ובעולם.
הי"ד
לעילוי נשמת
החיילים הקדושים והטהורים שנפלו על קידוש השם במלחמת התקומה בעזה ובלבנון ובכל רחבי הארץ הקדושה.
הי"ד
לעילוי נשמת
אחייני היקר האהוב והעניו
החייל הגיבור ואציל הנפש
שלו יצחק בן לימור ויגאל
למשפחת סגרון
הי"ד
שנפל בגבורה בקרב בדרום לבנון ביום י"ב מרחשוון התשפ"ה
לעילוי נשמת
אבי מורי, יוסף עזיז הכהן בן יצחק ושרה
דודתי, אסתר חורשיד בת שרה
דודי, בנימין ג'לאל הכהן בן יצחק ושרה
דודי, בנימין בן חורשיד
חמי, מרדכי מרצל בן מרים
חמותי, שרה רות בת אסתר
לייב בן אברהם הי"ד
מקס בן אלכסנדר ושרה הי"ד
הנריק בן אלכסנדר ושרה הי"ד
גיסי, וואוטר אביתר בן שרה אימנו.
לבריאות הגוף ולרפואת הנפש
לאימי מורתי, מלכה מוטרם בת ג'נג'ן
יש לשמור על קדושת התפילון
בפרט בעת כניסה לבית הכיסא / שירותים יש לשמור עם 2 כיסויים כגון: בתוך פנקס החגור ואז בכיס החולצה או בתוך תעודת הזהות או בארנק ואז בתוך הכיס או בתוך התיק
הפקה והפצה: עם הנצח
www.israel4good.co.il
מצווה גדולה להעתיק להדפיס ולהפיץ
להזמנות:
054-4277998 | 050-7222005